معرفی هتل ها و رستوران ها و مراکز تفریحی در دبی , رزرو تاکسی در دبی

ایمیل 522705760 (971+)
1 / 5
رستوران مایابای
2 / 5
رستوران مایابای
3 / 5
رستوران مایابای
4 / 5
رستوران مایابای
5 / 5
رستوران مایابای

دسته بندی : رستوران ها

رستوران مایابای

رستوران مایابای با طراحی زیبا و منحصر به فرد، منوی فوق العاده و خدمات عالی‌

تایید صلاحیت : توسط سایت مورد تایید است

کشور : امارات متحد عربی

شهر : دبی

ملیت : امارات

ادرس : جمیرا النسیم، خیابان الصفوح

برای اطلاعات بیشتر و رزرو پیام ارسال کنید یا تماس بگیرید

شماره تماس رزرو : 522705760
ارسال پیام : واتساپ
ارسال پیام : تلگرام
وب سایت : : mayabayrestaurant.com/dubai
شبکه اجتماعی اینستاگرام : mayabaydubai


مایابای، تجربه‌ای بی‌نظیر از طعم‌های آسیایی در دبی

رستوران مایابای Mayabay یکی از بهترین رستوران‌های دبی است که به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب برای مسافران و مردم محلی شناخته شده است. این رستوران با طراحی زیبا و منحصر به فرد، منوی فوق العاده و خدمات عالی‌اش، هر روز صدها مهمان را به خود جذب می‌کند.

آشپزخانه‌ای با رقص طعم‌ها

رستوران مایابای Mayabay واقع در شهر دبی، در یک مکان ممتاز و دسترسی اسان ، در نزدیکی مراکز خرید، اداری و مسکونی قرار دارد. طراحی داخلی این رستوران بسیار زیبا و مدرن است و با استفاده از رنگ‌های دلنشین، منابع نور طبیعی و دکوراسیون منحصر به فرد، آن را به یک مکان معنوی و دل‌نشین تبدیل کرده است. مشتریان می‌توانند در فضای آرامش‌بخش و دلنشین این رستوران، از لذت یک وعده غذای شگفت‌انگیز بهره‌مند شوند.

فضایی دلنشین و آرامش‌بخش

علاوه بر منوی فوق‌العاده و طراحی زیبا، خدمات ارائه شده در رستوران مایابای Mayabay نیز بسیار عالی است. پرسنل مجرب و مهربان این رستوران با اهتمام و حرفه‌ایترین شیوه ممکن، مشتریان را پذیرایی می‌کنند و خدمات با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند. این رفتار حرفه‌ای و دلنشین پرسنل، باعث می‌شود تجربه رفتن به مایابای یک تجربه فراموش‌ناپذیر برای مشتریان شود.

اگر قصد دارید یک شب خاص و لذت‌بخش را در دبی سپری کنید، حتماً به رستوران مایابای Mayabay سر بزنید. این رستوران حتماً شما را با منوی شگفت‌انگیز، طراحی زیبا و خدمات عالی‌اش، شگفت‌زده خواهد کرد و تجربه لذت‌بخشی برای شما ایجاد خواهد کرد. از بازدید از این رستوران، یک خاطره خوب برای شما می‌ماند که همیشه به آن خاطره خوشی خواهید داشت.

خدمات بی‌نظیر و خاطره‌ای خوش

پرسنل مجرب و خوش‌برخورد رستوران مایابای با ارائه خدماتی بی‌نظیر، تجربه غذا خوردن در این رستوران را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهند کرد.

سفری به قلب تایلند، ژاپن و چین

منوی رستوران مایابای Mayabay شامل غذاهایی از آسیای جنوب شرقی مانند سوشی، استیک، سالاد و غذاهای دریایی است و  کی  دیگر از غذاهای جذاب این رستوران “دیم سام” نام دارد که از قرارگرفتن گوشت چرخ کرده در دل خمیر تهیه می‌شود. با توجه به استفاده از مواد تازه و با کیفیت بالا، هر غذایی که در مایابای سرو می‌شود، طعم و لذت بی‌نظیری دارد. همچنین، شربت‌ها، نوشیدنی‌ها و دسرهای خاصی که در این رستوران ارائه می‌شوند، تجربه تمام‌کننده‌ای برای مشتریان ایجاد می‌کنند .

محبوب ترین مکان ها


برج العرب

برج العرب



درباره برج العرب
برج خلیفه

برج خلیفه



درباره برج خلیفه


نظر ها ...