معرفی هتل ها و رستوران ها و مراکز تفریحی در دبی , رزرو تاکسی در دبی

ایمیل 522705760 (971+)
1 / 5
رستوران دامپا
2 / 5
رستوران دامپا
3 / 5
رستوران دامپا
4 / 5
رستوران دامپا
5 / 5
رستوران دامپا

دسته بندی : رستوران ها

رستوران دامپا

نام Dampa برگرفته از کلمه‌ای فیلیپینی به معنی "محل غذاهای دریایی" است.

تایید صلاحیت : توسط سایت مورد تایید است

کشور : امارات متحد عربی

شهر : دبی

ملیت : فیلیپین

ادرس : Dubai, Baniyas Rd - Port Saeed

برای اطلاعات بیشتر و رزرو پیام ارسال کنید یا تماس بگیرید

شماره تماس رزرو : 522705760
ارسال پیام : واتساپ
ارسال پیام : تلگرام
وب سایت : : ندارد
شبکه اجتماعی اینستاگرام : ندارد


نام دامپا برگرفته از کلمه‌ای فیلیپینی به معنی "محل غذاهای دریایی" است .

رستوران دامپا در دبی، با فضایی شاد و پرنشاط و غذاهای دریایی تازه و خوشمزه، به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها در بین گردشگران و اهالی شهر تبدیل شده است. این رستوران که در سال 2015 افتتاح شد، تجربه‌ای منحصر به فرد از غذا خوردن را به مشتریان خود ارائه می‌دهد . 

مفهوم رستوران Dampa

نام Dampa برگرفته از کلمه‌ای فیلیپینی به معنی "محل غذاهای دریایی" است. این رستوران با الهام از سنت‌های آشپزی فیلیپین، غذاهای دریایی را به شیوه‌ای خاص و با طعم‌های جدید و هیجان‌انگیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

فضای رستوران دامپا

فضای رستوران دامپا گرم و صمیمی است و دکوراسیونی ساده و در عین حال شیک دارد. استفاده از رنگ‌های روشن و شاد، فضای رستوران را دلنشین و جذاب کرده است. رستوران دامپا دارای دو بخش مجزا است: فضای داخلی و فضای باز. فضای داخلی رستوران برای صرف غذا در فضایی آرام و دلنشین مناسب است. فضای باز رستوران نیز با چشم‌اندازی زیبا و دل‌انگیز، فضایی ایده‌آل برای صرف غذا در هوای آزاد است.

منوی رستوران دامپا 

منوی رستوران دامپا تنوع بسیار بالایی دارد و شامل انواع غذاهای دریایی، از جمله میگو، خرچنگ، ماهی، صدف و حلزون است. غذاهای دریایی رستوران دامپا به صورت تازه و روزانه از بازارهای محلی تهیه می‌شوند.

علاوه بر غذاهای دریایی، منوی رستوران دامپا شامل غذاهای سنتی فیلیپینی، مانند adobo، sinigang و kare-kare نیز می‌شود. همچنین، رستوران دامپا برای گیاهخواران نیز گزینه‌های متنوعی در منوی خود دارد.

قیمت غذا در رستوران دامپا

قیمت غذا در رستوران دامپا با توجه به نوع غذا و حجم آن متفاوت است. به طور کلی، قیمت غذا در این رستوران در مقایسه با سایر رستوران‌های غذاهای دریایی در دبی مناسب و مقرون به صرفه است .

نکاتی در مورد رستوران دامپا
  • رستوران دامپا در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 12 ظهر تا 1 صبح باز است.
  • رستوران دامپا دارای پارکینگ اختصاصی است.
  • رستوران دامپا برای کودکان نیز منوی مخصوص دارد.

 جمع‌بندی

رستوران دامپا در دبی با ارائه غذاهای دریایی تازه و خوشمزه، فضایی شاد و پرنشاط و قیمت مناسب، به یکی از بهترین رستوران‌های غذاهای دریایی در دبی تبدیل شده است. اگر به دنبال تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز از غذا خوردن هستید، رستوران دامپا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

محبوب ترین مکان ها


برج العرب

برج العرب



درباره برج العرب
برج خلیفه

برج خلیفه



درباره برج خلیفه


نظر ها ...