معرفی هتل ها و رستوران ها و مراکز تفریحی در دبی , رزرو تاکسی در دبی

ایمیل 522705760 (971+)
1 / 5
رستوران اوسیانو
2 / 5
رستوران اوسیانو
3 / 5
رستوران اوسیانو
4 / 5
رستوران اوسیانو
5 / 5
رستوران اوسیانو

دسته بندی : رستوران ها

رستوران اوسیانو

اوسیانو رستوران دریایی مجللی با چشم اندازهای شگفت انگیز

تایید صلاحیت : توسط سایت مورد تایید است

کشور : امارات متحد عربی

شهر : دبی

ملیت : امارات

ادرس : هتل آتلانتیس پالم، جزیره پالم جمیرا

برای اطلاعات بیشتر و رزرو پیام ارسال کنید یا تماس بگیرید

شماره تماس رزرو : 522705760
ارسال پیام : واتساپ
ارسال پیام : تلگرام
وب سایت : : ندارد
شبکه اجتماعی اینستاگرام : ندارد


رستوران اوسیانو: سفری به اعماق طعم‌ها در قلب دبی

اوسیانو  (Ossiano) , رستوران دریایی مجللی با چشم اندازهای شگفت انگیز تالاب اَمبَسِدور است که در سه سال متوالی 2013، 2014 و 2015 برنده جایزه بهترین رستوران دریایی از تایم اَوت دبی و در سال 2014 برنده بهترین رستوران در مراسم جوایز هتل های خاور میانه شده است.

رستوران اُسیانو (Ossiano) یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین رستوران‌های زیر آب در دنیا است که در هتل آتلانتس، دبی واقع شده است. این رستوران با فضایی منحصر به فرد و زیبا به همراه غذاهای لذیذ و متنوع از شهرت دارد . 

غذاهایی که در اُسیانو سرو می‌شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار‌اند و توسط آشپزان با تجربه و ماهر تهیه می‌شوند. منوی این رستوران شامل غذاهای متنوعی از دریایی  مانند میگو، صدف، ماهی، آوار و ... است که همگی با روش‌های خاص و خوشمزه‌ای تهیه می‌شوند.

از جمله دستورپخت‌های معروف این رستوران می‌توان به "روباه اویستر" (Robata Oyster)، "پوتر richard آخر" (Potée Richard Last)، "جنگلی Krillon" (Kriolon Jungle) و خیلی غذاهای دیگر اشاره کرد که همگی طعمی منحصر به فرد و لذیذ دارند.

این رستوران با موسیقی زنده و اجرای بهترین خواننده ها و منوی دیلی مارکت با پنج وعده غذایی که توسط سرآشپزهای برجسته با الهام از طعم های مدیترانه ای و تازه ترین مواد غذایی فصل آماده شده است

 موقعیت و فضاسازی

اوسیانو در هتل آتلانتیس پالم، واقع در جزیره پالم جمیرا، قرار دارد. این رستوران با پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای رو به آکواریوم Ambassador Lagoon، چشم‌اندازی خیره‌کننده از دنیای زیر آب را به نمایش می‌گذارد. در حالی که از طعم غذاهای لذیذ لذت می‌برید، می‌توانید رقص بی‌نظیر کوسه‌ها، سفره‌ماهی‌ها و هزاران موجود دریایی دیگر را تماشا کنید.

طراحی و دکوراسیون

طراحی و دکوراسیونطراحی داخلی اوسیانو برگرفته از دنیای زیر آب است. ستون‌های بلند، نورپردازی آبی، مبلمان و ظروف با الهام از صدف‌های دریایی، فضایی شگفت‌انگیز و وهم‌آور را خلق کرده‌اند. لوسترهای رستوران که شبیه قطرات آب هستند، به زیبایی این فضا می‌افزایند.

 

خدمات رستوران

پرسنل مجرب و خوش‌برخورد اوسیانو با ارائه خدمات بی‌نظیر، تجربه غذا خوردن در این رستوران را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهند کرد.

در ادامه به برخی از مزایای رستوران اوسیانو اشاره می‌کنیم :
  • چشم‌انداز خیره‌کننده از دنیای زیر آب
  • فضایی شگفت‌انگیز و وهم‌آور
  • منوی متنوع با غذاهای دریایی مدرن و خلاقانه
  • مواد اولیه تازه و باکیفیت
  • خدمات بی‌نظیر توسط پرسنل مجرب و خوش‌برخورد

اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی از غذا خوردن در دبی هستید، رستوران اوسیانو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

محبوب ترین مکان ها


برج العرب

برج العرب



درباره برج العرب
برج خلیفه

برج خلیفه



درباره برج خلیفه


نظر ها ...